Title Image

Usein kysytyt kysymykset

1. Millä varmistetaan yhteistyön onnistuminen?

Teemme parhaamme ja vielä vähän lisää, jotta asiakkaamme saisi meiltä vähintäänkin sen, mitä odottaa.

Pyrimme luomaan realistisia odotuksia myynnin vaiheessa. Kuitenkin aina yhteistyöhön lähteminen on hyppy tuntemattomaan.

Asiakaslupauksen toteutuminen vaatii hyviä kommunikaatioyhteyksiä, oikeiden kysymysten kysymistä, sekä muutosten tekemistä välillä myös hyvinkin nopealla aikataululla. Aina on olemassa teoreettinen mahdollisuus epäonnistua, mutta mahdollisuus onnistumiselle kasvaa kun seuraavat meidän arvomaailmassa tärkeät asiat toteutuvat:

1) Sovituissa asioissa ja aikatauluissa pysyminen
2) Kommunikaatio matalalla kynnyksellä
3) Mittaaminen, seuraaminen ja jatkuva kehittyminen
4) Tarvittaessa nopea reagoiminen
5) Reiluus, tasa-arvo ja kunnioitus

2. Millainen on laadukas tapaaminen?

Laadukas tapaaminen on sellainen, jossa on myynnin mahdollisuudet olemassa. Sellainen, jossa kumpikin osapuoli tietää, miksi tapaamisessa ollaan. Hyvässä tapaamisessa kumpikin osapuoli on ainakin jollakin tasolla valmistautunut tapaamiseen, ja paikalla on oikea päättäjä..

Good Call mediassa

Good Call vieraili Myyntipodissa kertomassa kylmäsoittojen tehosta uusasiakashankinnan välineenä.

Stinan asiantuntijablogikirjoitus Alma Talentille modernista tavasta tehdä kylmäsoitto vuonna 2022.

Stina kouluttaa Alma Talent Seduossa, miten avata arvoa tuottava dialogi puhelimessa.

Stinan vierailu Enreachin webinaarissa. Aiheena tietenkin menestyksekäs outbound.

Good Call vieraili Myyntijohtajan Aamukahvilla – podcastissa kertomassa kylmäsoittamisesta.

Stinan kirjoitus myyntipuheluista Enreachin blogissa. 

Jätä meille viesti, kun myynti kaipaa vahvistusta

    Stina Dansie, Founder & CEO
    stina@goodcall.fi
    + 358 40 1538911