Asiakastapaamisten sopiminen

Haluatko säästää 25% B2B-myyjiesi työajasta vai täydet 49%? Tarjoamme palvelut sekä parhaiden potentiaalisten asiakkaiden tunnistamiseen ja käsinpoimintaan, että ensimmäisten SQL (sales qualified lead) -asiakastapaamisten sopimiseen. Tutustu asiakastapaamisten sopimiseen liittyviin palveluihimme alta.

Jos se ei ole kalenterissa, sitä ei ole olemassa

Buukkauspilotti

Buukkausyhteistyö aloitetaan yleensä buukkauspilotilla, jonka sisältö on 25 laadukasta asiakastapaamista. Lue miten teemme myyjänne tyytyväisiksi.

Buukkauspalvelu

Buukkaus täyttää myyjien kalenterit tapaamisilla oikeiden yritysten ja oikeiden päättäjien kanssa. Lue lisää buukkauspalveluistamme.

Tämän yhteistyön kautta saatiin paljon enemmän volyymiä tapaamisiin ja moninkertaistettiin myynnin määrä. ROI oli todella hyvä ja investointi kannatti välittömästi. Kaikki rahat saatiin takaisin. Ensimmäisen kahden kuukauden aikana investointi maksoi itsensä takaisin.
Atte Solaranta, toimitusjohtaja, YouPret

Käytä myyjiesi aika oikeisiin asioihin

Paras tapa varmistaa, että kasvua ei tapahdu, on jättää uusasiakashankinta tai nykyasiakkuuksien laajentaminen aloittamatta.

Päättäjien tavoitettavuus hankaloituu vuosi vuodelta kaikissa kanavissa. Jo muutama vuosi sitten Sales Force julkaisi tutkimuksen, jonka mukaan B2B-myyntiä tekevältä henkilöltä kuluu noin 24% työajasta prospektointiin ja noin 25% työajasta oikeiden päättäjien tavoittelemiseen ja ensimmäisen tapaamisen sopimiseen. Yhteensä lähes puolet myyjän myyntityöhön käyttämästä työajasta kuluu siis myynnin alkupäähän – myynnin laadulliset kriteerit täyttävien yritysten löytämiseen ja oikean päättäjän kanssa tapaamisen sopimiseen!

Jos myynnin pelinavaukset huolellisesti tehtynä vievät näin paljon aikaa, on hurjaa ajatella, kuinka vähän aikaa myyjille jää aikaa tehdä kaikista eniten arvoa ja euroja tuottavaa työtä, eli sopimusten tekemistä asiakkaiden kanssa. Paras tapa varmistaa, että myynti tulee aloitettua on ulkoistaa asiakastapaamisten sopiminen luotettavalle kumppanille!

Löytyykö teiltä kasvu kalenterista

Emme usko asiakastapaamisten sopimiseen vain tapaamisten sopimisen vuoksi vaan haluamme olla asiakkaallemme se kumppani, joka pystyy kannattelemaan myynnin alkupäätä. Siksi teemme sekä huolellista prospektointia että laadukasta kontaktointia, jotta saamme sovittua asiakastapaamisia joihin kannattaa mennä.
Haluatko säästää 25% B2B-myyjiesi työajasta vai täydet 49%? Tarjoamme palvelut sekä parhaiden potentiaalisten yritysten tunnistamiseen ja käsinpoimintaan, että ensimmäisten SQL (sales qualified lead) -asiakastapaamisten sopimiseen.

Kylmäkontaktointi asiakaskokemuksen ja brändin rakentamisen työkaluna

Kylmäsoittaminen ei ole kuollut, mutta näkemyksetön myynti on! Samoin persoonaton paperista lukeminen, mihin moni ulkoistetun kylmäsoittamisen helposti sekoittaa. Vaikka kontaktin asiakkaamme tulevaan asiakkaaseen tekee ulkopuolinen, meille on tärkeää, että kohtaaminen edustamamme brändin kanssa saa jotakin läikähtämään puhelun vastaanottajan rinnassa! Puheluistamme kuuluu läpi aito ilo ja selkeästi sanoitettu myyntitarina yhdistettynä vahvaan liiketoimintaymmärrykseen. Teemme töitä kukin oman persoonamme kautta ja kohtaamme jokaisen päättäjän yksilönä. Tästä syystä puhelumme erottautuvat massasta ja jäävät päättäjien mieleen.

 

Miltä teidän brändinne tulisi kuulostaa?

Luukutuksen ja näkemyksettömän myyntityön aika on ohi, mutta laadukas kylmäkontaktointi on erottautumistekijä!

Stina Dansie
stina@goodcall.fi
+358 40 1538911