Good Call Oy sai alkunsa onnistumisista ja palosta auttaa yrityksiä myynnin alkutaipaleella. Vuosien aikana palvelumme on laajentunut asiakastapaamisten sopimisesta koulutuksiin ja tutkimuksiin, joilla autamme yritysten myyntitiimejä syventämään asiakasymmärrystä sekä tekemään tulosta yhdessä ja yksilönä. Elämme laadusta ja tämä on johtanut monivuotisiin yhteistyökuvioihin sekä siihen, että asiakkaamme pitävät meitä tuloksellisimpana uusasiakashankinnan kumppanina.
Erottautumistekijät:
Missiomme on poistaa huonot kylmäpuhelut Suomesta!
Good Callin tehotiimi koostuu kahdesta tiiminvetäjästä ja yhteensä 12 kokeneesta soittotiimin jäsenestä. Koulutustaustamme ovat moninaiset aina teologista suurtauslouskokkiin. Tiimissämme on myös entisiä hoitoalan ammattilaiseja, terapeutteja ja coacheja. Meitä kaikkia yhdistää rakkaus ihmisiin ja liiketoiminnan kasvattamiseen.
Jokainen tiiminjäsenemme on itsenäinen yrittäjä tai freelancer ja monet harjoittavat myös muuta liiketoimintaa soittotyön ohella. Good Call on monen yrittäjän koti ja työyhteisö, joka tuo tehoa ja voimia myös muuhun elämään ja liiketoimintaan.
Soittotyötä tehdään tyypillisesti osa-aikaisesti 10–25 tuntia viikossa keskittäen soittoaika päivän parhaisiin soittoaikoihin ja kontaktoinnille tehokkaimpiin työtunteihin. Muina aikoina tehdään muuta. Näin myös varmistamme, ettei työstä tule puuduttavaa liukuhihnatyötä, jota olisi prospektienkin raskasta kuunnella.
Meillä ei ole työaikoja, vaan jokaisen soittajan kanssa sovitaan tavoitteet, jotka vastaavat asiakkaan kanssa sovittuja kuukausitavoitteita. Vapauden ja innostavan kulttuurin ansiosta yhteistyöt soittotiimin jäsenien kanssa lasketaan vuosissa, mikä tekeekin Good Call Oy:sta poikkeuksen toimialalla. Henkilöstön vaihtuvuus on pientä, ihmiset ammattitaitoisia ja sitoutuneita. Näin pystymme myös rakentamaan yhteistyötä asiakkaidemme kanssa pitkäjänteisesti. Me rakastamme omaa työtämme ja asiakkaidemme bisnestä!
Good Call vieraili Myyntipodissa kertomassa kylmäsoittojen tehosta uusasiakashankinnan välineenä.
Stinan asiantuntijablogikirjoitus Alma Talentille modernista tavasta tehdä kylmäsoitto vuonna 2022.
Stina kouluttaa Alma Talent Seduossa, miten avata arvoa tuottava dialogi puhelimessa.
Good Call vieraili Myyntijohtajan Aamukahvilla – podcastissa kertomassa kylmäsoittamisesta.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |