Moni myyntivalmennus jää luokkahuonepuheeksi tai irrallisiksi nikseiksi. Good Callin myyntivalmennus on toisenlainen: se vie teorian suoraan arkeen ja rakentaa rohkeutta myydä omalla äänellä. Meidän tehtävämme on luoda tilaa ajattelulle ja fasilitoida keskusteluja, jotka auttavat koko tiimiä löytämään selkeyden, yhteisen tarinan ja tavan tehdä myyntiä, joka kantaa. Jos haet suurempaa muutosta, älä valmenna pelkästään myyjiä vaan koko organisaatiota.
Vuodessa on tapahtunut ihan älyttömän suuri muutos. On tapahtunut joku loikka, joka näkyy kaikissa ammattiryhmissä ja
kuuluu jo asiakaspalautteesta.
Stinalla ja Annalla oli sadan prosentin innostuminen, sitoutuminen ja antautuminen tekemiseen. Valmennus oli aidosti huolella tehty ja hyvin valmisteltu. Lisäksi valmennus sopi älyttömän hyvin työterveydenhuollon toimialaan.
Timo Saksela, Toimitusjohtaja
Järviseudun ja Kallaveden Työterveys
Good Call vastaa tarpeisiimme rohkeasti, energisesti, ammattimaisella otteella ja pilke silmäkulmassa. Parhaat lopputulokset syntyvät yhdessä tekemällä, aivan kuten myynnissä yleensäkin. Konsultointipalveluita ostaessa saattaa monesti tuntua siltä kun puhaltaisi lehtipuhaltimella seteleitä kadulle. Good Callin kanssa toimiessa on aina ollut se tunne, että me olemme saajan puolella. Jos pitäisi uudestaan valita, että lähtisinkö tekemään yhteistyötä, niin vastaus olisi ehdottomasti kyllä!
Ville Salmi, VP Sales, Public Sector, Terveystalo
Monesti valmennamme organisaatioita, joissa myyntityötä tehdään ihmisten toimesta, jotka eivät näe itseään myyjinä lainkaan. Siksi yksi tärkeä osa ohjelmaa on määrittää uudelleen, mitä myynti tarkoittaa juuri kyseisessä organisaatiossa ja tehdä siitä luonnollinen osa arkea ilman päälle liimattua pakkoa.
Valmennuspäivät suunnitellaan yhdessä yrityksen johdon kanssa niin, että ne tukevat strategiaa ja tavoitteita. Tehtävät ja keskustelut rakennetaan myyntityötä tekevien arjen tilanteista.
Valmisteluvaihe. Ennen valmennuksen käynnistämistä pysähdymme yhdessä määrittelemään tavoitteet ja suuntaa antavan kokonaisuuden. Näin varmistetaan, että sisältö ja toteutustapa palvelee juuri teidän organisaatiotanne ja että ohjelmalle löytyy oikea mittakaava. Tämän pohjalta hinnoittelu on selkeä ja päätöksenteko helpottuu.
Osallistujien ja asiakkaiden haastattelut. Etenkin pidemmissä ja suurta muutosta tavoittelevissa valmennuskokonaisuuksissa on hyvä saada sekä osallistujien että asiakkaan ääni mukaan.
Tämä vahvistaa osallistujien sitoutumista
ja kiihdyttää muutosta. Joskus osana kokonaisuutta toteutetaan laajempi asiakastutkimus. (Siitä lisää täällä)
Valmennuspäivät. Valmennuspäivät rakentuvat valmisteltujen osuuksien, pariporinoiden, ryhmätöiden ja fasilitoitujen keskusteluiden päälle. Meille on tärkeää, että valmennuspäivissä on hyvä tunnelma ja turvallinen ilmapiiri. Usein nauramme, juhlistamme onnistumisia ja joskus suora puhe on juuri se mitä tarvitaan! Valmennuspäivistä lähdetään energisoituneena ja rohkeana.
Yksilö- tai pienryhmäcoaching. Valmennuspäivien välissaä toteutettavat pienryhmä- tai yksiköcoachingeissa syvennytään valmennuspäivissä nousseisiin teemoihin ja viedään oivallukset suoraan arkeen. Näin vahvistetaan jo opittua ja varmistetaan että uudet käytännöt eivät jää irrallisiksi vaan jalkautuvat osaksi jokapäiväistä työtä.
Palaute ja seuraavan kerran suunnittelu. Jokaisen valmennusmodulin jälkeen kerätään osallistujien ja johdon palaute. Keskustelu valmennuspäivien välillä on avointa ja sparrailevaa ja ohjelmaa tarkennetaan ja kehitetään matkalla.
Tämä varmistaa, että valmennus pysyy relevanttina ja tukee organisaation tavoitteita myös pidemmällä aikavälillä.
Myynti ei ole irrallinen osa hoitotyötä tai asiantuntijatyötä, vaan asiakkaan auttamista ja arvon näkyväksi tekemistä. Jokaisella on oma roolinsa myynnissä, vaikka titteli ei olisi ”myyjä”.
Asiakkuuksia ei enää vain oteta vastaan, vaan niitä johdetaan ja kasvatetaan aktiivisesti. Tämä edellyttää yhteistä kieltä ja tarinaa, jolla organisaatio erottautuu kilpailijoista ja tuo esiin, miksi asiakkaan kannattaa valita juuri meidät.
Valmennus vahvistaa yksilön rohkeutta ja varmuutta asiakaskohtaamisissa sekä muuttaa roolia passiivisesta vastaamisesta aktiiviseksi mahdollisuuksien tunnistamiseksi. Näin jokainen kohtaaminen tukee pitkäjänteistä kumppanuutta asiakkaan kanssa.
”Lähdettiin kokeilemaan soittokumppania ensimmäistä kertaa. Tapaamisia on syntynyt enemmän ja nopeammin kuin osattiin odottaa. Asiakkaiden määrä on lisääntynyt ja olen ollut hyvin tyytyväinen yhteistyöhön.”
Ota askel kohti tuloksekkaampaa myyntiä ja kerro meille tilanteestasi. Yhteydenotto ei sitouta mihinkään. Annamme sinulle näkemyksemme siitä millainen valmennus voisi sopia teille parhaiten ja teemme siitä mielellämme myös tarjouksen
| Cookie | Duration | Description |
|---|---|---|
| cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
| cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
| cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
| cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
| cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
| viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |