Buukkausvalmennus

Rohkeutta, persoonaa ja tuloksia luurin kautta

Kylmäsoittaminen on vielä tekoälynkin aikakaudella yksi vaikuttavimmista tavoista luoda yhteys uuteen asiakkaaseen. Hyvä kylmäsoitto herättää luottamuksen, avata ovet oikeille päättäjille ja jättää muistijäljen, joka kantaa vielä pitkälle tulevaisuuteen. Hyvää kylmäpuhelua ei kannata aliarvioida, sillä ostopäätös voi syntyä jo ensimmäisen puhelinkeskustelun perustella.

”Olen käynyt paljon myyntikoulutuksia. Tämä oli paras valmennus, johon olen kylmäsoittamiseen liittyen osallistunut.

– Verkkopalaute, Alma Seduo

”I got another perspective to cold calling. It’s all about shifting the perspective in everything what we do!

– Nimetön palaute, Framery

”En olisi koskaan kuvitellut sanovani tätä, mutta tämän valmennuksen aikana  olen ymmärtänyt nauttivani kylmäsoittamisesta!”

– Nimetön palaute, Myyntimentorit

Valmennuksen sisältö

Valmennus etenee vaiheittain: suunnittelusta käytännön harjoitteluun ja tulosten juurtumiseen arkeen. Pidemmissä ohjelmissa kokonaisuutta täydentävät yksilö- ja pienryhmäsparraukset, joita voidaan toteuttaa myös etänä.

1. Suunnittelu ja kickoff

Valmennus alkaa kickoffilla, jossa kirkastetaan tavoitteet, herätetään innostus ja luodaan luottamus. Osallistujat pääsevät heti alussa sanoittamaan omat odotuksensa ja kokemuksensa, mikä luo yhteisen pohjan koko ohjelmalle.

2. Käytännön harjoittelu

Varsinaisissa moduuleissa pureudutaan kylmäsoiton taitoihin: miten keskustelu avataan, arvo tuodaan esiin sekunneissa ja miten ohitetaan vastarinta ilman painostusta. Soitamme puheluita yhdessä ja analysoimme ne, jotta oivallukset siirtyvät heti käytäntöön.

3. Yksilö ja pienryhmäcoaching

Syvennymme yksilöllisiin vahvuuksiin ja kehityskohteisiin. Yksilö- ja tiimisparraus auttavat osallistujia löytämään oman tyylinsä, vahvistavat rohkeutta ja luovat kulttuurin, jossa oppeja ja parhaimpia käytäntöjä jaetaan aktiivisesti

4. Tulokset ja juurtuminen

Valmennuksen lopuksi kiteytämme opit ja sovimme konkreettisista askelista, joilla taidot juurtuvat arkeen. Lopputuloksena on rohkeampi, itsevarmempi ja tavoitteellisempi tiimi, joka saa aikaan laadukkaampia kohtaamisia ja aitoja myyntimahdollisuuksia

Valmennuksessa pureudutaan käytännön taitoihin

  1. Miten aloittaa keskustelu niin, että asiakas pysähtyy kuuntelemaan?
  2. Miten tuodaan arvo esiin jo ensimmäisissä sekunneissa?
  3. Millä sanoilla ohitetaan hiljainen vastarinta ilman painostusta?
  4. Nostetaan rohkeutta kohdata myös ne asiakkaat, jotka eivät vielä ole ostoaikeissa?
  5. Miten varmistetaan, että tapaamiset eivät ole vain kalenterimerkintöjä, vaan askel kohti aitoa myyntimahdollisuutta?

-

Tää oli paljon parempi kuin mitä edes odotin!

Pyydä ehdotus valmennuksesta

Jokaisen tiimin tilanne on yksilöllinen, mutta monet myyntitiimit kamppailevat samankaltaisten haasteiden kanssa. Meidän tehtävämme on ymmärtää tiiminne tilanne ja räätälöidä valmennus juuri teille sopivaksi. Hinta riippuu aina valmennuksen laajuudesta. Soita tai laita viestiä niin keskustellaan tilanteestanne.

”Lähdettiin kokeilemaan soittokumppania ensimmäistä kertaa. Tapaamisia on syntynyt enemmän ja nopeammin kuin osattiin odottaa. Asiakkaiden määrä on lisääntynyt ja olen ollut hyvin tyytyväinen yhteistyöhön.”

Juho Toivonen, Osakas, Tonto Helsinki

Asiakkaitamme

Miten voimme olla avuksi?

Ota askel kohti tuloksekkaampaa buukkausta ja kerro meille tilanteestasi. Yhteydenotto ei sitouta mihinkään. Annamme sinulle näkemyksemme siitä millainen valmennus voisi sopia teille parhaiten ja teemme siitä mielellämme myös tarjouksen.

    Stina Dansie yläkroppa
    Stina Dansie, Founder & CEO
    stina@goodcall.fi
    + 358 40 1538911