Uusasiakashankinnan johtaminen

Selkeyttä, johdonmukaisuutta ja mitattavaa kasvua myyntiorganisaatioosi

Uusasiakashankinnan johtaminen on nykypäivän myyntijohtamisen kriittisin alue. Se ei ole vain satunnaisia ”boosteja” tai irrallisia valmennuksia, vaan kokonaisvaltainen strategia, joka juurrutetaan osaksi organisaation ydintekemistä. Good Callin valmennus antaa avaimet siihen, miten muutat tiimisi tekemisen reaktiivisesta odottelusta proaktiiviseksi, mitattavaksi ja skaalattavaksi kasvuputkeksi. Valmennus on suunnattu kaikenlaisille myynnin johtajille, jotka haluavat nostaa organisaationsa uusasiakashankinnan uudelle tasolle.

Lindström

”Stinan valmennus meidän eri maiden myynnin vetäjille ylitti odotukset. Hän haastaa ajattelemaan, puhuu kokemuksesta ja tietää, kuinka myydään.”

Teija Kuustonen
Head of Fast Track, Lindström

Valmennuksen sisältö

Valmennus on suunnattu kaupallisille johtajille, myynnin vetäjille ja toimitusjohtajille, jotka haluavat kasvattaa uusasiakashankintaa johtamalla sitä paremmin, ei vain tekemällä enemmän. Mukana voi olla myös muutamia avainmyyjiä, jotka vievät opit käytäntöön heti. Good Callin valmennus ei ole teoriaa tai irrallisia harjoitteita, vaan yhdessä rakennettu tapa johtaa myyntiä, joka toimii myös arjen kiireessä. Prosessi etenee suunnittelusta jatkuvaan kehittämiseen.

1. Suunnittelu ja valmistelu

Tunnistamme, missä myynnin johtaminen toimii ja missä vuotaa. Sovimme selkeän fokuksen ja tavoitteet, mitä halutaan vahvistaa ja muuttaa käytännössä.

2. Yhteinen aloitus (Kick-off)

Tuomme kaikki osallistujat yhteen, jaamme fokuksen ja odotukset ja tutustumme toisiimme. Aloitamme keskustelulla, joka virittää ajattelun liikkeelle ja antaa maistiaisen valmennuksen sisällöstä.

3. Valmennuspäivät

Tuomme kaikki osallistujat yhteen, jaamme fokuksen ja odotukset ja tutustumme toisiimme. Aloitamme keskustelulla, joka virittää ajattelun liikkeelle ja antaa maistiaisen valmennuksen sisällöstä.

4. Testaaminen ja validointi

Valmennuksessa työstettyä teemaa, kuten uutta konseptia, myyntitarinaa tai toimintamallia, voidaan testata joko asiakkaan päässä tai Good Callin toimesta.

Tuloksia ja havaintoja tarkastellaan yhdessä, jotta nähdään, mikä toimii ja mitä kannattaa vielä hioa.

5. Väliarviointi ja loppuretro

Pysähdymme säännöllisesti valmennuspäivien välissä tarkastelemaan suuntaa ja kehitystä.

Kokonaisuus päättyy yhteiseen retroon ja suosituksiin siitä, miten hyvä tekeminen jatkuu.

-

Uusmyynnin johtaminen on enemmän kuin myyjien johtamista.

Pyydä ehdotus
valmennuksesta

Jokaisella tiimillä on oma tarinansa. Me autamme tunnistamaan, mikä toimii jo hyvin ja missä on kasvun paikka. Rakennetaan yhdessä valmennus, joka sopii juuri teidän tilanteeseen. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää.

 

Mihin haasteisiin Good call vastaa johtamisessa?

  • Tiimin kynnys kylmäsoittamiseen on korkea
  • Kohderyhmä ja viestit eivät ole kirkkaat
  • Ajankäyttö ja priorisointi vuotavat
  • Tapaamiset eivät johda riittävän usein kauppoihin
  • Tuloksenteko on epätasaista ja johtamisen raamit puuttuvat
  • Organisaatio on jumahtanut odottelemaan kauppaa
"Stina on superenerginen, näkemyksellinen ja todellista kumppanuutta rakentava ammattilainen. Hän haluaa aina ymmärtää vastapuolen tilanteen voidakseen rakentaa arvoa tuottavia palveluita. Hän ohjaa asiakasyritystä tiukasti, mutta hellästi tarkoituksenaan saavuttaa parhaita mahdollisia tuloksia. Stina on erinomainen keskustelukumppani ja sparraaja."
Minna Ruusuvuori, Myyntijohtaja/Podcast Host. Myyntijohtajan Aamukahvilla
”Ymmärrys on lisääntynyt koko tiimin tasolla, keskustelu on avoimempaa ja ilmapiiri positiivisempi. Tämä valmennus on saanut aikaan ajattelua ja aikaa pysähtyä oikeiden asioiden äärelle.”
Maarika Jääskeläinen, Järviseudun ja Kallaveden työterveys
"Jokainen keskustelu Stinan kanssa on ollut todella inspiroiva ja hyödyllinen pitkin kylmäsoittovalmennuksen osto- ja valmisteluprosessia. Valmennuskokonaisuus rakennettiin yhdessä tismallisesti meidän tarpeeseen. Sain tarvitsemaani tukea omaan johtamiseeni, oivalsin uusia asioita ja valmennus oli sisällöllisesti erinomainen ja äärimmäisen hyödyllinen meille."
Sonja Ihainen, Myyntijohtaja Coloplast
Click Here

Asiakkaitamme

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää? Kerro itsestäsi, yrityksestäsi ja tilanteestanne sekä toivomasi yhteydenottotapa alla olevalla yhteydenottolomakkeella niin olemme sinuun yhteydessä sopiaksemme 15-60 min palaverin kiireistäsi riippuen. Voit myös toki soittaa meille.

    Stina Dansie yläkroppa
    Stina Dansie, Founder & CEO
    stina@goodcall.fi
    + 358 40 1538911