Valmennukset

Myyntivalmennus, joka saa
tiimisi ja asiakkaasi liekkeihin

Good Call:n myyntivalmennukset eivät jää tekniikoihin tai irrallisiin vinkkeihin. Autamme tiimejä rakentamaan proaktiivista ja vahvaa myyntikulttuuria. Tuemme myyntityötä tekeviä asiantuntijoita ja myyjiä löytämään oman erottautuvan tapansa vaikuttaa.

Kun myynti muuttuu luukuttamisesta merkityksellisiksi ja vaikuttaviksi kohtaamisiksi myyjät innostuvat ja sitoutuvat tekemään tulosta yhdessä. 

Millainen energia sinun myyntityötäsi ohjaa?

Buukkausvalmennus

Buukkausvalmennuksemme purkaa soittamiseen liittyvät esteet ja antaa tiimillesi taidot, joilla kylmäpuhelusta syntyy aito ja tuloksellinen keskustelu. Lue, miten teemme buukkaamisesta myyntityön palkitsevimman osan.

Uusasiakashankinnan johtaminen

”Luuri nousee, luuri nousee…” ei enää riitä. Moderni uusasiakashankinta vaatii selkeää strategiaa, kirkasta myyntitarinaa ja yrityksen oman tone of voicen löytämistä. Autamme luomaan innostavan myyntikulttuurin, jossa myyjät ja myyntityötä tekevät asiantuntijat toteuttavat samaa myyntistrategiaa ja tekemistä mitataan sekä kehitetään oikeilla mittareilla. 

Myyntivalmennus

Good Call:n myyntivalmennus on koko organisaation myyntivalmennus ja muutosohjelma: yhteinen kieli, käytännön teot ja mittarit jolla tekeminen ja tulos kavaa pysyvästi ilman burn-outia.

Stinan valmennus meidän eri maiden vetäjille ylitti odotukset. Stina haastaa ajattelemaan, puhuu kokemuksesta ja tietää kuinka myydään.
Teija Kuustonen, Head of Fast Track, Lindström
Koulutus oli innostava ja mukavan osallistava. Toimialastamme oli selvästi otettu keskimääräistä paremmin selvää, joten koulutus oli myös hyvin kohdistettu nimenomaan meidän työskentelytapoja tukevaksi.
Pauliina Joentaus, Aluepäällikkö, Solo Health
Jokainen keskustelu Stinan kanssa on ollut todella inspiroiva ja hyödyllinen pitkin kylmäsoittovalmennuksen osto- ja valmisteluprosessia. Valmennuskokonaisuus rakennettiin yhdessä tismallisesti meidän tarpeeseen. Sain tarvitsemaani tukea omaan johtamiseeni, oivalsin uusia asioita ja valmennus oli sisällöllisesti erinomainen ja äärimmäisen hyödyllinen meille.
Sonja Ihalainen, Myyntijohtaja, Coloplast
Click Here
Olet varsinainen piristysruiske! Vieläkin täällä Kuopiossa muistellaan niitä huikean energisiä koulutussessioita alkuvuodelta! Ne antoivat meille rohkeutta ja asennetta. 100 prosenttinen panostus yksittäiseen kohtaamiseen on avain onnistuneisiin myynteihin – ei välttämättä se, että tiedetään jokainen tekninen yksityiskohta. Saimme tähän paljon hyviä vinkkejä, ja se rohkaisi porukkaa.
Lauri, Terveystalo, Julkiset palvelut
Click Here
Ymmärrys on lisääntynyt koko tiimin tasolla, keskustelu on avoimempaa ja ilmapiiri positiivisempi. Tämä valmennus on saanut aikaan ajattelua ja aikaa pysähtyä oikeiden asioiden äärelle.
Maarika Jääskeläinen, Järviseudun ja Kallaveden työterveys
Click Here

Kasvua myyntivalmennuksella

Good Callin myyntivalmennus ei ole pelkkää luokkahuoneessa kuuntelemista. Se vie teorian suoraan arkeen ja käytäntöön eli sinne, missä myyjät ja asiakkuusjohtajat oikeasti kohtaavat asiakkaat.

Valmennukset rakentuvat osallistavan yhdessä oppimisen ympärille ja luovat samalla vahvaa yhteyttä myyntityötä tekevien välille. Kickoffin jälkeen ohjelma etenee käytännön valmennuspäiviin, pienryhmäcoachingeihin ja sparraaviin workshopeihin. Näin opitut taidot tarttuvat ja muuttuvat pysyväksi osaksi myyntikulttuuria. 

Samalla vahvistamme rohkeutta erottautua, oman äänen löytymistä ja myyntitarinoiden kirkastamista. Pidemmissä ohjelmissa hyödynnämme myös asiakastutkimusta, jotta asiakkaan ääni pysyy mukana koko valmennuksen ajan ja ohjaa siihen, mikä todella tekee vaikutuksen. 

Osallistujat kuvaavat saaneensa rohkeutta, itseluottamusta ja konkreettisia työkaluja arjen kohtaamisiin. Valmennuksista lähdetään aina innostuneempana, pykälän rohkeampana ja valmiina käärimään hihat. Minkälaista muutosta sinä haluaisit nähdä omassa myyntiorganisaatiossasi?

Minkälaista muutosta haluaisit nähdä omassa myyntiorganisaatiossasi?

Stina Dansie yläkroppa

Stina Dansie
stina@goodcall.fi
+358 40 1538911

Miksi Good Callin valmennus toimii

Asiakkaan ääni mukana alusta alkaen
Valmennus ei perustu mutuun, vaan asiakkaiden omiin sanoihin. Haastattelut ennen ohjelmaa tuovat näkyväksi, mitä asiakkaat oikeasti arvostavat – ja tekevät muutoksen tarpeen kiistattomaksi.

Räätälöity juuri teidän arkeenne
Harjoitukset ja esimerkit rakennetaan organisaation todellisuudesta. Osallistujat kokevat sisällön heti omakseen, kun puhutaan heidän asiakkaistaan, tilanteistaan ja kielestään.

Kulttuuri muuttuu, ei vain yksi päivä
Usean kuukauden ohjelma antaa aikaa testata oppeja, palata kokemuksiin ja rakentaa uutta toimintatapaa pala palalta. Muutos ei jää inspiroivaksi hetkeksi, vaan juurtuu pysyväksi osaksi arkea.

Johto mukana matkan ajan
Valmennus rakennetaan yhdessä johdon kanssa. Yhteistyö tekee räätälöinnin aidosti mahdolliseksi ja varmistaa, että ohjelma tukee sekä strategiaa että arjen tekemistä.

Rohkeus kasvaa koko tiimissä
Osallistujat löytävät oman tapansa kohdata asiakkaita. Varmuus, aloitteellisuus ja kyky ehdottaa uusia ratkaisuja vahvistuvat ja näkyvät konkreettisina onnistumisina, joita myös nostetaan esiin ja juhlistetaan valmennuspäivissä