Title Image

Usein kysytyt kysymykset

1. Miten varmistatte yhteistyön onnistumisen?

Realistiset odotukset, selkeä viestintä ja nopea reagointi, kun tarvitaan. Me emme katoa mihinkään, vaan teemme työtä yhdessä asiakkaan kanssa.

2. Millainen on laadukas tapaaminen?

Sellainen, jossa on myynnin mahdollisuus, oikea päättäjä paikalla ja molemmilla selkeä syy olla siinä hetkessä.

3. Voimmeko itse vaikuttaa siihen, keille soitamme?

Ehdottomasti. Kohderyhmä määritellään aina yhdessä – ja tarvittaessa rakennamme sen puolestanne.

4. Teettekö buukkausta myös muilla kielillä?

Kyllä. Soitamme suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi. Muita kieliä voimme toteuttaa verkostomme kautta.

5. Miten mittaatte onnistumista?

Meitä ohjaavat sovitut tavoitteet ja asiakkaan palaute – mutta tärkein mittari on jatkotapaaminen. Jos keskustelu jatkuu, tiedämme, että olemme onnistuneet.

6. Miten nopeasti projekti voi alkaa?

Useimmiten 1–2 viikon sisällä. Riippuu tilanteesta ja tiimin kapasiteetista.

7. Miten koulutatte soittajat asiakkaan aiheeseen?

Perehdymme huolellisesti asiakkaan palveluun – haastattelemme, kysymme ja sparraamme, kunnes olemme valmiita edustamaan.

8. Ovatko soittajanne vakituisia?

Kyllä. Vaikka he toimivat yrittäjinä tai freelancereina, tiimi on sitoutunut ja vaihtuvuus pieni. Se näkyy laadussa.

9. Kuinka paljon tapaamisia syntyy?

Se riippuu kohderyhmästä ja tavoitteista. Emme lupaa taikatemppuja – mutta lupaamme rehellistä tekemistä ja tuloksia, joita kehtaa näyttää.

10. Miksi valita juuri Good Call, jos tarjolla on muitakin buukkauspalveluita?

Me emme vain buukkaa tapaamisia – me rakennamme luottamusta ja avaamme keskusteluja, jotka todella merkitsevät. Meillä ei ole liukuhihnaa, vaan kokeneita ihmisiä, jotka perehtyvät, välittävät ja edustavat teitä kuin omiaan. Se näkyy tuloksissa – ja siinä, mitä asiakkaat sanovat meille projektien jälkeen.


Good Call mediassa

Good Call vieraili Myyntipodissa kertomassa kylmäsoittojen tehosta uusasiakashankinnan välineenä.

Stinan asiantuntijablogikirjoitus Alma Talentille modernista tavasta tehdä kylmäsoitto vuonna 2022.

Stina kouluttaa Alma Talent Seduossa, miten avata arvoa tuottava dialogi puhelimessa.

Stinan vierailu Enreachin webinaarissa. Aiheena tietenkin menestyksekäs outbound.

Good Call vieraili Myyntijohtajan Aamukahvilla – podcastissa kertomassa kylmäsoittamisesta.

Stinan kirjoitus myyntipuheluista Enreachin blogissa. 

Jätä meille viesti, kun myynti kaipaa vahvistusta

    Stina Dansie, Founder & CEO
    stina@goodcall.fi
    + 358 40 1538911