Good Call syntyi halusta tehdä myyntityöstä parempaa – laadukkaampaa, inhimillisempää ja tuloksellisempaa.
Aloitimme asiakastapaamisten buukkauksesta, mutta kasvoimme nopeasti kumppaniksi, joka auttaa asiakkaitaan rakentamaan myyntiä tiedolla, taidolla ja tunteella.
Tänä päivänä tarjoamme asiantuntevaa buukkausta, asiakastutkimuksia ja valmennuksia, jotka syventävät asiakasymmärrystä ja tukevat myyntitiimejä tekemään parempia tuloksia – yhdessä ja yksilöinä.
Meidät tunnetaan inhimillisestä otteestamme, tinkimättömästä laadustamme ja kyvystämme löytää oikeat ihmiset oikeille viesteille. Pitkäaikaiset asiakassuhteet ja kiitokset tuloksista kertovat sen, mitä me emme halua vain sanoa:
olemme monelle asiakkaillemme tuloksellisin uusasiakashankinnan kumppani.
Good Callin ydin on tiimissä, jossa yhdistyvät ihmisymmärrys, liiketoimintatausta ja aito halu auttaa asiakkaita kasvamaan. Tiimimme koostuu kahdesta tiiminvetäjästä ja 12 kokeneesta soittajasta, joista jokaisella on omanlainen tausta – mukana on muun muassa entisiä hoitajia, coacheja, terapeuttikoulutuksen saaneita ja jopa suurtaustalouskokki. Moni toimii myös yrittäjänä tai freelancerina muilla osa-alueilla.
Meitä yhdistää rakkaus ihmisiin, kiinnostus liiketoimintaan ja halu tehdä merkityksellistä työtä asiakkaidemme eteen.
Jokainen tiimin jäsen on itsenäinen ammattilainen, joka tekee soittoa omaan rytmiinsä – mutta yhteisessä suunnassa. Soittotyö on useimmille osa-aikainen (10–25 tuntia viikossa), ja se ajoitetaan päivän parhaisiin kontaktointiaikoihin. Näin varmistamme, että jokainen soitto on energinen, läsnä oleva ja laadukas – myös kuulijan näkökulmasta.
Meillä ei ole työaikoja, vaan yhteiset tavoitteet, jotka pohjautuvat asiakaskohtaisiin tarpeisiin. Vapaus, luottamus ja vahva yhteisöllisyys tekevät työyhteisöstä poikkeuksellisen – useat tiimiläisistämme ovat olleet mukana vuosia.
Henkilöstön vaihtuvuus on pieni, mutta vaikutus suuri. Tämä näkyy siinä, miten pitkäjänteisesti pystymme rakentamaan yhteistyötä asiakkaidemme kanssa.
Stina vieraili B2B-markkinoinnin podcastissa. Aiheena ”Miten kylmäsoitto tuo myynnin ja markkinoinnin yhteen”.
Good Call vieraili Myyntipodissa kertomassa kylmäsoittojen tehosta uusasiakashankinnan välineenä.
Stina kouluttaa Alma Talent Seduossa, miten avata arvoa tuottava dialogi puhelimessa.
Stinan asiantuntijablogikirjoitus Alma Talentille modernista tavasta tehdä kylmäsoittoja
Good Call vieraili Myyntijohtajan Aamukahvilla – podcastissa kertomassa kylmäsoittamisesta.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |