Case Arrow ECS x Good Call
Power Platformin ja vähäkoodisten alustojen mahdollisuuksia ei vielä tunneta PK-yrityksissä
Kyselytutkimuksella kysyttiin, kerrottiin ja kerättiin ennätysmäärä liidejä
Yhteistyön lähtökohdat
Loppuvuodesta 2020 asiakas tarvitsi nopealla aikataululla myynnillisen haastattelututkimuksen Low-Code. Tavoitteena oli todentaa hypoteesi, jonka mukaan Low Code-alustoissa piili paljon hyödyntämätöntä myyntipotentiaalia. Tämän lisäksi tärkeää oli viestiä Power Platform -alustan mahdollisuuksista ja hankkia liidejä kumppaneiden myynnille.
Ratkaisu
Haastattelututkimuksen toteuttajaksi valikoitui Good Call Oy, jolla oli jo aiempaa kokemusta ja hyviä tuloksia yhteistyöstä useiden Microsoftin partnereiden kuten CGI kanssa toimimisesta.
Yhdessä asiakkaan kanssa Good Call rakensi napakan sekä informatiivisen että kvalifioivan
vain vartin mittaisen kyselyn, johon päättäjät mielellään vastaisivat.
Saavutetut hyödyt
Vaikka kampanja polkaistiin nopealla aikataululla pystyyn, Good Call toteutti yli sata puhelinhaastattelua tehokkaasti sovitussa aikataulussa. Kaikki kampanjalle asetetut numeeriset tavoitteet saavutettiin tai ylitettiin. Yhdessä rakennetusta kyselystä tuli erinomaisesti toimiva ja palaute haastatteluun vastanneilta oli myös varsin positiivinen. “En yleensä vastaa tällaisiin kyselyihin, mutta tämä oli mukava keskustelu.”
Tulokset
102 toteutettua haastattelua kahden viikon aikana
45 ilmoittanut halukkuutensa tavata myyjän kanssa
“Good Call auttoi meitä rakentamaan ja toteuttamaan kyselyn, johon IT-päättäjät innostuivat vastaamaan ja jolla myös saataisi liidejä myynnille. Liidien määrä yllätti, sillä asiakasliidejä tuli vähintään tuplasti odotuksiin nähden. Joustava ja ammattimainen yhteistyö – voin suositella!”
Katja Alaviitala Partner Development Manager, Cloud, Arrow ECS Finland Oy
“I worked with Stina and the Good Call team on a market survey project in 2020/21. Stina’s effective way of working, straightforward and proactive communications, and efficient team leadership ensured the project was carried out on time, within budget, and with stellar results. I would happily recommend Good Call for any Finnish player in the ICT field especially, that needs an agile calling company to carry out its customer survey or booking assignments.”
Henriikka Åkerman, Consultant, Business development, Transadvisor Oy