Uskomme iloon, nauruun ja vapauteen. Uskomme siihen, että hyvä kylmäpuhelu antaa enemmän, kuin ottaa.
Kun kontaktointia tekevä henkilö voi kokonaisvaltaisesti hyvin, hän levittää hyvää mieltä ja voimaantumista myös ympärilleen. Siksi uskomme, että jokainen meiltä lähtevä puhelu parantaa maailmaa.
Kontaktointia meillä tekevät pitkään myyntityötä tehneet myynnin ja asiakaskohtaamisen ammattilaiset.
Kaikki työskentelevät yrittäjä- tai freelancer-pohjalta. Vapaus tehdä työtä itselleen sopivimpana ajankohtana, sekä valita itselleen kiinnostavimmat projektit ovat saaneet aikaan monivuotisia yhteistyökuvioita.
Monet Good Callilaiset myös kouluttavat myyntiä, toimivat coachina, terapeuttina tai muussa ihmisten kokonaisvaltaista hyvinvointia tukevassa työssä. Uskomme vahvasti yhdessä tekemiseen, toisten tukemiseen ja kasvuun – sekä ihmisenä että asiakkaille tuottamamme arvon määrässä.
Olemme saaneet olla kouluttamassa ja lähettämässä yrittäjän uralle tai myyntityöhön jo useita kymmeniä osaajia. Saamamme palautteen mukaan työskentely meillä on jättänyt positiivisella tavalla jälkensä ihmisiin.
Tavoitteemme onkin, että jokainen kanssamme työskennellyt henkilö uskoo itseensä ja omiin mahdollisuuksiinsa menestyä enemmän, kuin ennen työskentelyä kanssamme.
Toimivat prosessit ja halukkuus jatkuvaan oppimiseen mahdollistavat menestyksen
Olemme halunneet luoda toimintamallit, jotka mahdollistavat korkean ROI:n asiakkaallemme, sekä asiakastyytyväisyyden pitkällä tähtäimellä. Emme kuitenkaan ole prosessien vankeja, vaan haemme ja kehitämme jatkuvasti uusia ja parempia toimintamalleja, palveluita ja tapoja yhdessä asiakkaidemme kanssa päästäksemme yhteisiin myynnin tavoitteisiin ja parantaaksemme osumatarkkuutta. Yhdessä oppiminen ja jatkuva kehittäminen kuvaavat toimintamallejamme ja periaatteitamme.
Yhteistyö, verkostot ja kumppanuus
Meille asiakkaat ovat työkavereita ja teemme paljon yhteistyötä muiden alalla toimivien yritysten ja kilpailijoidemme kanssa. Uskomme vanhaan viisauteen, jonka mukaan viisaus ei asu yhdessä päässä. Eikä aina kaikki paras osaaminen löydy yhdestä talosta. Verkostomme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa yhdessä voimme auttaa asiakastamme voittamaan.
Good Call vieraili Myyntipodissa kertomassa kylmäsoittojen tehosta uusasiakashankinnan välineenä.
Stinan asiantuntijablogikirjoitus Alma Talentille modernista tavasta tehdä kylmäsoitto vuonna 2022.
Stina kouluttaa Alma Talent Seduossa, miten avata arvoa tuottava dialogi puhelimessa.
Good Call vieraili Myyntijohtajan Aamukahvilla – podcastissa kertomassa kylmäsoittamisesta.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |