Haluatko säästää 25% B2B-myyjiesi työajasta vai täydet 49%? Tarjoamme palvelut sekä parhaiden potentiaalisten asiakkaiden tunnistamiseen ja käsinpoimintaan, että ensimmäisten SQL (sales qualified lead) -asiakastapaamisten sopimiseen. Tutustu asiakastapaamisten sopimiseen liittyviin palveluihimme alta.
Buukkausyhteistyö aloitetaan yleensä buukkauspilotilla, jonka sisältö on 25 laadukasta asiakastapaamista. Lue miten teemme myyjänne tyytyväisiksi.
Buukkaus täyttää myyjien kalenterit tapaamisilla oikeiden yritysten ja oikeiden päättäjien kanssa. Lue lisää buukkauspalveluistamme.
Paras tapa varmistaa, että kasvua ei tapahdu, on jättää uusasiakashankinta tai nykyasiakkuuksien laajentaminen aloittamatta.
Päättäjien tavoitettavuus hankaloituu vuosi vuodelta kaikissa kanavissa. Jo muutama vuosi sitten Sales Force julkaisi tutkimuksen, jonka mukaan B2B-myyntiä tekevältä henkilöltä kuluu noin 24% työajasta prospektointiin ja noin 25% työajasta oikeiden päättäjien tavoittelemiseen ja ensimmäisen tapaamisen sopimiseen. Yhteensä lähes puolet myyjän myyntityöhön käyttämästä työajasta kuluu siis myynnin alkupäähän – myynnin laadulliset kriteerit täyttävien yritysten löytämiseen ja oikean päättäjän kanssa tapaamisen sopimiseen!
Jos myynnin pelinavaukset huolellisesti tehtynä vievät näin paljon aikaa, on hurjaa ajatella, kuinka vähän aikaa myyjille jää aikaa tehdä kaikista eniten arvoa ja euroja tuottavaa työtä, eli sopimusten tekemistä asiakkaiden kanssa. Paras tapa varmistaa, että myynti tulee aloitettua on ulkoistaa asiakastapaamisten sopiminen luotettavalle kumppanille!
Emme usko asiakastapaamisten sopimiseen vain tapaamisten sopimisen vuoksi vaan haluamme olla asiakkaallemme se kumppani, joka pystyy kannattelemaan myynnin alkupäätä. Siksi teemme sekä huolellista prospektointia että laadukasta kontaktointia, jotta saamme sovittua asiakastapaamisia joihin kannattaa mennä.
Haluatko säästää 25% B2B-myyjiesi työajasta vai täydet 49%? Tarjoamme palvelut sekä parhaiden potentiaalisten yritysten tunnistamiseen ja käsinpoimintaan, että ensimmäisten SQL (sales qualified lead) -asiakastapaamisten sopimiseen.
Kylmäkontaktointi asiakaskokemuksen ja brändin rakentamisen työkaluna
Kylmäsoittaminen ei ole kuollut, mutta näkemyksetön myynti on! Samoin persoonaton paperista lukeminen, mihin moni ulkoistetun kylmäsoittamisen helposti sekoittaa. Vaikka kontaktin asiakkaamme tulevaan asiakkaaseen tekee ulkopuolinen, meille on tärkeää, että kohtaaminen edustamamme brändin kanssa saa jotakin läikähtämään puhelun vastaanottajan rinnassa! Puheluistamme kuuluu läpi aito ilo ja selkeästi sanoitettu myyntitarina yhdistettynä vahvaan liiketoimintaymmärrykseen. Teemme töitä kukin oman persoonamme kautta ja kohtaamme jokaisen päättäjän yksilönä. Tästä syystä puhelumme erottautuvat massasta ja jäävät päättäjien mieleen.
Luukutuksen ja näkemyksettömän myyntityön aika on ohi, mutta laadukas kylmäkontaktointi on erottautumistekijä!
Stina Dansie
stina@goodcall.fi
+358 40 1538911
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |